Ucil : wah gak kerasa udah bulan ramadhan aja nih, bentar lagi lebaran dongg yes! dapet THR😆
Rara : hm kira-kira tahun ini dapet berapa ya cil?
Ucil : Gak tau teh, semoga aja dapet banyak... hehehe 😅
Rara : yeuhh maneh mah pikiranna duit waee!!
Ucil : teu nanaon atuh teh. Abdi ge pan beuki duit🤣
Rara : teteh Oge beuki tapi pan duit mah bisa dicari atuhh. Mending sekarang Ucil puasa heula nu cacap nya! engke kalau Ucil puasanya bisa cacap teteh kasih hadiah! hoyong teu?
Rara : hoyong atuh teh!
Rara : yaudah sekarang mah tidur dulu aja besok bangun saur jangan sampe telat!
Ucil : siap teh!