خلف الاقنعه

خلف الاقنعه

خلف الاقنعه

بداية القصه مع بنت اسمها كيارا كانت البنت ذكية وقويه ولكنها كانت فى عائله متحفظه ولذلك كانت تعمل فى السر كعميله سريه بعد ذلك أحبت شخصا اسمه الخير كان هذا الشخص يحب اختها واختها تحبه أيضا واسم اختها شارو كيارا بعدت عشان اختها تكون مبسوطه لكن شارو هربت فى الزواج وكياره وابهير تزوجوا عشان سمعة العيله بعد كده كياره كانت مبسوطه عشان اتزوجت من الشخص الذى تحبه لكن ابهير كان معصب كثير وكان لسه بفكر فى شالو ولما شارو رجعت قالت لأبهير على تهديدها فابهير وشارو خانة طياره سوا واصبحو اتقابلو من غير علمها ولما طياره اكتشفت كده صورتهم سوه وطلبت الطلاق ومرت بفترة اكتئاب كبيره ووزنها فيها زاد أيضا بعد ذلك قررت الرجوع إلى العمل لكنها لم تعد بنفس لياقتها البدنيه كانت كياره لديها مهمه سريه وتعاون معها كاران العصبى والمغرور كياره تكرهه

كيارا وكاران كانوا في مهمة قوية ضد منظمة خطيرة اسمها “الناس المخفية”. كيارا بنت ذكية جدًا وهي في الأساس هاكر محترفة جدًا، أما كاران فمطور برامج وتطبيقات. كانت خطتهم هما الاتنين إنهم يخترقوا المنظمة ويمسكو الحلفاء الخفيين، وعلشان يقدروا يقربوا أكتر منه، تظاهروا إنهم متجوزين واتفقوا على عقد جواز مؤقت يخلص مع نهاية المهمة. عايشوا حياتهم في خطر وكانوا دايمًا متابعين كل خطوة، بس كان في خيانة وسطهم هما الاتنين من شخصية قريبة جدًا.

المفاجأة إن سيرا، بنت قريبة كيارا، طلعت شغالة مع المنظمة دي وكانت واحدة من الناس المخفية. حصلت مواجهة، وكيارا راحت مكان معين واتفاجئت إنه فاضي ومافيش حد، وفجأة الأرض فتحت تحتها ووقعت، وبعدها لقت نفسها في مواجهة خطيرة وسلاسل، ومعاها كاران محبوس جوه زجاج. كيران استعمل الفأس وكسر القيود وأنقذ كيارا، وقاتلوا سوا العصابة لحد ما انتصروا وأنقذوا نفسهم وسيرا دخلت السجن ويوفرج مات!

بعدها ظهر إن فيه حليف خفي جديد مش معروف، بس الشكوك راحت ناحية ٣: الجنرال، وجدتها، وشخص تالت. كيارا شكت أكتر في جدتها لكن اكتشفت إنها بريئة. وفي النهاية عرفوا إن الجنرال هو الحليف الخفي، ولما الجنرال اتكشف هجم على كيارا وطعنها.

كيارا دخلت بعدها في غيبوبة في المستشفى. وقتها كاران قرر ينتقم لوحده من الجنرال. كان معاهم إثباتات من الكاميرات بس كاران كان مش قادر يثبت هوية العدو للشرطة. دارت مواجهة شرسة بينهم اتغلب فيها الجنرال واتقتل، لكن بسبب الأحداث واللبس، كاران دخل السجن بتهمة قتل الجنرال.

بعد حوالي شهر، فاقت كيارا من الغيبوبة، استخدمت مهارات الهاكرز بتاعتها، وقدرت ترجع تسجيلات الكاميرات، وطلعت كاران من السجن بعد ما الكل عرف الحقيقة. أول ما خرج كاران، كيارا جريت وحضنته وهو حضنها، والاتنين قرروا يكملوا حياتهم.

مع انتهاء المهمة وعقد الجواز بينهم، قررت كيارا تسيب البيت وتبدأ من جديد، لكن أول يوم بتخرج فيه، تصدمت لما لقت الصحافة كلها واقفة مستنياها هي و كاران، والناس مش عارفين يصوروها عشان هي قصيرة، لكن كاران شالها وكلهم اتصوروا سوا في لقطة رومانسية.

المفاجأة الأكبر، كاران جاب لها طوق ماس أسود نادر جدًا وقدمه لها قدام الكل، وقال لها إن قيمتها عنده أغلى من أي ألماسة، وطلب منها الزواج قدام الصحافة وقال كلام من القلب. كيارا وافقت وسط تصفيق وهتاف الناس وفرحتهم اتعملت مباشرة على النت والتليفزيون، ونتهت القصة برقصة حلوة ليهم على أغنية "ملانجة".

وكده خلصت قصة كيارة وكاران بنهاية سعيدة، بعد كل المغامرات والغموض والخطر اللي عاشوه، لقى كل واحد فيهم الحب الحقيقي والفرحة اللي يستاهلها. عرف

كيارا وكاران كانوا في مهمة قوية ضد منظمة خطيرة اسمها “الناس المخفية”. كيارا بنت ذكية جدًا وهي في الأساس هاكر محترفة جدًا، أما كاران فمطور برامج وتطبيقات. كانت خطتهم هما الاتنين إنهم يخترقوا المنظمة ويمسكو الحلفاء الخفيين، وعلشان يقدروا يقربوا أكتر منه، تظاهروا إنهم متجوزين واتفقوا على عقد جواز مؤقت يخلص مع نهاية المهمة. عايشوا حياتهم في خطر وكانوا دايمًا متابعين كل خطوة، بس كان في خيانة وسطهم هما الاتنين من شخصية قريبة جدًا.

المفاجأة إن سيرا، بنت قريبة كيارا، طلعت شغالة مع المنظمة دي وكانت واحدة من الناس المخفية. حصلت مواجهة، وكيارا راحت مكان معين واتفاجئت إنه فاضي ومافيش حد، وفجأة الأرض فتحت تحتها ووقعت، وبعدها لقت نفسها في مواجهة خطيرة وسلاسل، ومعاها كاران محبوس جوه زجاج. كيران استعمل الفأس وكسر القيود وأنقذ كيارا، وقاتلوا سوا العصابة لحد ما انتصروا وأنقذوا نفسهم وسيرا دخلت السجن ويوفرج مات!

بعدها ظهر إن فيه حليف خفي جديد مش معروف، بس الشكوك راحت ناحية ٣: الجنرال، وجدتها، وشخص تالت. كيارا شكت أكتر في جدتها لكن اكتشفت إنها بريئة. وفي النهاية عرفوا إن الجنرال هو الحليف الخفي، ولما الجنرال اتكشف هجم على كيارا وطعنها.

كيارا دخلت بعدها في غيبوبة في المستشفى. وقتها كاران قرر ينتقم لوحده من الجنرال. كان معاهم إثباتات من الكاميرات بس كاران كان مش قادر يثبت هوية العدو للشرطة. دارت مواجهة شرسة بينهم اتغلب فيها الجنرال واتقتل، لكن بسبب الأحداث واللبس، كاران دخل السجن بتهمة قتل الجنرال.

بعد حوالي شهر، فاقت كيارا من الغيبوبة، استخدمت مهارات الهاكرز بتاعتها، وقدرت ترجع تسجيلات الكاميرات، وطلعت كاران من السجن بعد ما الكل عرف الحقيقة. أول ما خرج كاران، كيارا جريت وحضنته وهو حضنها، والاتنين قرروا يكملوا حياتهم.

مع انتهاء المهمة وعقد الجواز بينهم، قررت كيارا تسيب البيت وتبدأ من جديد، لكن أول يوم بتخرج فيه، تصدمت لما لقت الصحافة كلها واقفة مستنياها هي و كاران، والناس مش عارفين يصوروها عشان هي قصيرة، لكن كاران شالها وكلهم اتصوروا سوا في لقطة رومانسية.

المفاجأة الأكبر، كاران جاب لها طوق ماس أسود نادر جدًا وقدمه لها قدام الكل، وقال لها إن قيمتها عنده أغلى من أي ألماسة، وطلب منها الزواج قدام الصحافة وقال كلام من القلب. كيارا وافقت وسط تصفيق وهتاف الناس وفرحتهم اتعملت مباشرة على النت والتليفزيون، ونتهت القصة برقصة حلوة ليهم على أغنية "ملانجة".

وكده خلصت قصة كيارة وكاران بنهاية سعيدة، بعد كل المغامرات والغموض والخطر اللي عاشوه، لقى كل واحد فيهم الحب الحقيقي والفرحة اللي يستاهلها.

مختارات
مختارات

1تم تحديث

تنزيل على الفور

novel.download.tips
تنزيل على الفور

novel.bonus

novel.bonus.content

novel.bonus.receive
NovelToon
فتح الباب إلى عالم آخر
لمزيد من التشغيل واللعب ، يرجى تنزيل تطبيق MangaToon